الأربعاء، 29 يونيو، 2011

رجاء خاص

(اللى اشتغل عن طريق المدونة ياريت يقول يجماعة)
لية بقى
السلام عليكم م.محمد
أنا -محررة بالمصري اليوم ملحق ستارت للعلوم والتكنولوجيا
متابعه جيدا لجروب ان شاء الله هانشتغل وعايزة اعمل عنه فيتشر في المصري
عايزة اعرف من حضرتك تفاصيل عن الفكرة من الأساس جاتلك ازاي؟هل وجدت صعوبة بعد تخرجك ولذلك احسست بصعوبة الموضوع فقررت تساعد الشباب حديثي التخرج؟ ماهي مصادرك في الوصول لكمية الوظايف التي تقوم بنشرها في الجروب؟هل في اي جهات او اشخاص بتساعد حضرتك؟هل حدث تفاعل بين اي جهة رسمية أو أهلية مثل الجمعيات الخيرية والجروب؟هل هناك اي خطط للجروب لعمل كورسات او تدريب للطلبة وخاصة ان احنا داخلين علي الاجازة الصيفية بالتعاون ما بين اعضاء جروب او اي مؤسسة؟
وياااريت لو حضرتك تساعدني في الوصول لاعضاء اشتغلوا بالفعل من خلال الجروب عشان اذكر تأثير الجروب علي المستوي الواقعي وليس نشاطها علي الفس بوك فقط-يعني بقترح يكون في بوست علي الجروب وايللي اشتغل بالفعل يقول حصل ازاي وانا هاقدم تجربتهم او حتي ساعدتهم في معرفة الطريق الصحيح للحصول علي الوظيفة المناسبة؟

ارجو الرد السريع لسرعة النشر

هناك تعليق واحد:

  1. محمود من الاسكندرية
    كل يوم بدخل الصفحة علي أمل العثور علي المعجزة الالهية المسماه الوظيفة ... ولكن بكل أسف بلا جدوي لأن معظم الوظايف تطلب مواصفات وشروط خاصة .. صعب علي شاب متعلم تعليم حكومي عادي أن تنطبق عليه المواصفات ... ومع ذلك جزا الله القائمين علي الصفحة خير الجزاء علي مجهودهم

    ردحذف